Kızlar bugün doktor kontrolünde nstde doğum sancılarının aralıklı olarak başladığını söylediler zaten 2 haftadır ara ara gün içinde yokluyordu. Sonra doktorum alttan muayene edince yumuşama var açılmaya baslamis dedi ama cm söylemedi ikinciye tekrar cagirdi 2.5 saat sonra gittiğimde biraz daha esnemis dedi yatirsam burda uhrasirsin evde sancini çek dedi ve eve geldim gece siklasirsa gelmemi söyledi geldiğimden beri kasılma ve ağrılarım geçmedi ama dayanamicak durumda olmadığım için sabah gidicem tekrar. Sizce yarın doğum gerceklesirmi başına gelen varmı ?