Fasulyeninannesi1 Kizlar grip oluyorum sanirim bogazim inanilmaz agriyor. Redoxon ictim meyve yedim cay ictim balli sut ictim bana misin demedi. Inanilmaz bir halsizlik var ustumde. Tavsiyelere acigim.
Ipekgulll Fasulyeninannesi1 yarım çay bardağı suya iki yemek kaşığı elma sirkesi koy ve onu yarım saatte küçük yudumlsr alarak iç benim bütün iltihabı başlarken yok ediyor Allah’ın ziniyle
Gulkar Fasulyeninannesi1 benimde keskin bir boğaz ağrısıyla başladı 2haftadir öksürüyorum geçmedi gitti umarım cabuk geçer sizinki
Gulkar Fasulyeninannesi1 benimde keskin bir boğaz ağrısıyla başladı 2haftadir öksürüyorum geçmedi gitti umarım cabuk geçer sizinki
Kumru_ Fasulyeninannesi1 Kesinlikle pastil bire bir.Tabi bir doktora veya eczaneye danışın ama gebeler de kullanılabiliyor😌
Ipekgulll Fasulyeninannesi1 şifa olsun inşaallah hiç başlamaz gribiniz ben 10 gün yattım çok kötüydü. Geçmiş olsun 🎈🎈
Kumru_ Fasulyeninannesi1 Günde dört tane olmak üzere hergun kullanabilirsin demişti bana. Ama o kadarina gerek kalmadı üç tane kullandım ve rahatsızlığım tamamen geçti çok etkili ☺️ Geçmiş olsun bu arada🌸