Mavi34 Sibelbsrn genelde gebelikte olurmuş bende önceden vardı gebelikte aşırı ilerlemişti ama doğum sonrası hafifledi
Hamisannesi Sibelbsrn son haftalarda oluyor bendede öyle aşırı uyuşuyor canımı acıtıyor ama normalmiş doktorun dediğine göre
Cansuada24 Sibelbsrn bende sol bacakta oldu bildigin adım atamıyorum adım attıkca sanki kırıldı kırılacak gibi oluyordu hatta sol bacagım sag bacagıma göre biraz şiş doktora sordugumda sinir sıkışması normal bunlar dedi fazla ayakta ve aynı pozisyonda durma gecer dedi 🤷♀️
ikiprensesannesiii Sibelbsrn hamilelikte okuyormuş ödemden kaynaklı karpal tuneller daralıyormuş sinirler de sıkışıyormuş ilk gebelikte yaşamıştım
Sibelbsrn Cansuada24 bacakta yaşamadım ama eminimki bilekteki kadar sıkıntılıdır Allah yardımcımz olsun arkdasım
Sibelbsrn ikiprensesannesiii biZde şuan 29 haftadayız nerdeyse hamileliğin basından beri var cok zorluyor bileğimde olması umarım kalıcı olmaz 🙄
ikiprensesannesiii Sibelbsrn yok yok geçiyo hamilelikten sonra merak etme. Benim ilkinde sağ elimde tetik parmak rahatsızlığım vardı kullanamıyordum sol bileğimde de sinir sıkışması olmuştu doğumla hepsi gitti 😂
HMK Sağ bileğimde var ve artık kullanamıyorum bileğimi uyusuk ağrılı kaynar su dökülür gibi oluyor uyuşuyor çatal bile tutamıyorum yemek yerken 😒 38+1 oldum doktor doğum sonra da bir süre kadar devam eder dedi