Canım ben 39+3 de suyum geldikten 3 saat sonra adet ağrısı gibi ağrılar yaşadım ve 5 saat sonra doğum oldu ne kasılma ne belden sancı girmesi gibi durumlar yaşamadım sadece hepsi adet aprısı yaşadım su gelmeden adet ağrısı gibi olduğunda da doğum sancısı oluyor olur mu onu bilemem