Merhaba kizlar 11+2 hamileyim 1 aydir gobegim asiri.kasiniyor bebek yagi suruyordum fayda etmedi sonra vazelin surmeye basladim viraz hafifletti ama sanki catlicak gibi kuru ciltte nasil döküntü olur ayni o sekilde doktoruma soyledim lierac jel yazdi suruyorum bazeb hafifletiyor gibi ama genel olarak yine kasiniyor. Sebebi ne olabilir sizce karin gerildigi icin mi yoksa erkenden catlama mi olucak