iremahsen Kızlar merhaba ben yarın izne ayrılıp rapor alıyorum acaba rapor parası doğumdan önce mi veriliyor yoksa hepsi toplu mı veriliyor bilgisi olan var mı?
Busrakzlkc iremahsen ben özel bi kurumda çalışıyorum. 32 den doğuma kadar olan toplu veriliyomuş. Doğum sonrasını ay ay maaş olarak isterseniz yatırabilirz dediler.
Asyamveboncugum 32den 40 haftaya kadar yani 8haftalik bir toplam para yatiyor birde dogum yaptiktan 8hafta sonra bi toplu para yatiyor bende ozelde calismistim