Kızlar bu şampuan ve kremi kullanan varmı yenidoğanda. Memnunmusunuz, içeriği temizmiş sanırım bir bilginiz varmı? Birde kremi hem loston hem yağ niyetine tek bu ürünü kullananlar varmış ne düşünüyorsunuz bu konuda. Kokuları yapıları nasıl çok merak ediyorum ☺️
