kızım üç buçuğa doğru gidiyor iki ay oldu öğlen uykusunu bıraktıralı, daha önce denedim ama çok huzursuz oluyodu kendi belirliyo zaten isteyip istemediğini.
akşam 10da yatağa giriyo 15dk konuşma kitap derken 10,30 gibi uyuyo sabah 10 gibi uyanıyo.
maşallah diyeyim deliksiz uyur çok şükür. 🙏🏼