31 temmuzda evlendim, 6 ağustosta gurbete geldim. Su an 11 haftalık hamileyim. Tüm hayatım bi anda değişti, 5 senedir çalışıyordum öğrencilerimden ayrıldım ailemden ayrıldım sevdiğim herkes şu an İzmirde. Kolay kolay kimseyle samimi olamam açıkçası olmakta istemiyorum. Sevdiğim herkesle aramda 750 km var. Benim eşim bana kocaman bi aile oldu 2 kişi yeni bir hayata başladık derken bebeğimiz geliyor :) Ve biz uzakta olmaktan çok memnunuz. Açıkçası hiç bocalamadım desem yeridir. Kardeşimin doğum gününde yanında olamadığım için çok üzülmüştüm birde geçen haftalarda aile içi özel bir durum vardı orada olamadığım için çok üzüldüm. Onun dışında bilmediğiniz bir yerde yeni hayata başlamak çoook çoook güzel. İçiniz rahat olsun illa ki aileniz gelir siz gidersiniz. Hem bazen özlemekte iyi insan daha çok değer biliyor gibi geliyor bana. Siz düşünüp düşünüp canınızı sıkmayın birde doğduğun yer değil doyduğun yer diyorlar ya onlara çok hak veriyorum. Başlarda belki biraz zorlanırsınız ama insanoğlu nelere alışıyor gurbete de alışır 🙂 hakkınızda hayırlısı olsun inşallah :)