Merhaba kızlar 2 aydır bi geçip bi geri gelen solunum sıkıntım var hiç böyle olmazdı nedense.
Şu an ciğerlerim çok kötü 36 haftalık gebeyim
Öksürürken kan geldi diğerinde de böyle oldu çok korktum 2 yıl önce akciğer iltihaplanması yaşadım korkuyorum misal şu an böyleyim 2 hafta sürebiliyor iyileşmezsem bu şekilde hangi doğum sağlıklı oluyor normal mi sezaryen mi acaba ?
Nefes darlığı solunum sıkıntısı olanlar ne şekilde doğum gerçekleştirir acaba bilen varmıdır