Kilolu hamile kaldım 10 haftadayız 9 haftada doktora gittim karnımdan bir türlü görünmüyo bebeğim hep alttan ultrosonla görünüyo kilolu hamile kalanlar ne zaman gördünüz karından bebeği haftaya gidicem doktora karnımdan görünür inşallah çünkü alttan bakınca fotoğrafı vermiyolar