Seydanuurr4 benim de öyleydi hamileliktendi daha önce de adet olmadan ağırır şişerdi daha adetime 13 gün vs vardı göğüslerim ağırırdı ve dolgunlaştı içime doğdu test yaptım hamileydim 😊 eğer adetinize daha çok varsa hamile olabilirsnz bide gerçekten insanın içine Allah o hissi koyuyor var mı öyle Bi his? ☺️ İnşaAllah hamilesnizdir siz bebek ve isteyen Herkes 🤲