Hamzamm 35 haftalik gebeyim kanım 8 Kan degeri düşük bir şekilde doğuma giren oldumu? ferinject bu serumu kullananlar var mı yan etkisi oldumu ?
inciirem Hamzamm gebelikte kullanmadım ama öncesinde kullandım 4 kez falan. Alerjik bir ilaç bazı kişilerde alerjiye neden oluyor.
gzmbzc Hamzamm benimde 7 çıkmıştı 3 kutu ferınject kullandım bi yan etkisi olmadı bende şuan 11 sınırda yine
Canan1234 Hamzamm aynı skknti bnde var döktür ilaç kn ilacı v vtanimin verdi duzelmez doğumda kan takviyesi yapılır dedi İnş düzelir bende çok korkuyorum ne yedim denediysem olmadi
Emleyla gzmbzc hamilelgmin başından beri 11.5 mi ne kan ilacı kullanıyorum düzenli sabah akşam üstüne bide bana iğne verdi 5 günlük kan ama artmıyor sürekli ayni
BeyzA-93-22 Dogum başlarsa mecbur girersin kuşum ozmnda egerki kan seviyen daha da düşerse kan nakline başvurulur ama sen bol bol pekmez kuru üzüm domates ye
Hamzamm Anladım tesekkur ederim alerji ve içeriğinden dolayı tedirginim bende doğal şekilde yükseltmeye çalışıyorum insAllah yükselir
Busra2013 Hamzamm gebelikte kan serumu kullandim yan etki yoktu benfe cok kansizim dogumds nolck bilmuyorum