dilanysl Bu hastaneye yeni başladim kizlar fatma hanıma baya memnun kaldim burda dogum yapan varsa yorumlarinizi bekliyorum 😊☺
Gamze772 dilanysl ben nur cansu yılmaza gidiyorum bende memnunum doktorumdan naif hoş bir bayan ama daha doğuma war
dilanysl ozlemkrts bende 17+4 günlük gebeyim benimde çok var ben fatma hanıma tavsiye uzerine gttim siz hangi doktora gidiyosunuz
ozlemkrts dilanysl bende 15+1 bende nur Cansu yılmaza gidiyorum hamile kalmadan önce de gidiyodum o yüzden değiştirmedim
dilanysl Gamze772 baya nur cansu yılmaza giden varmış benimde komşularım fatma hanımda dogum yaptı o doktoru tercih ettim memnun kaldıklari icin bende 1 sefer gttim muayeneye ama çok ilgılendi cinsiyetinide hemen söyledı
ozlemkrts SeherTeymur bende bu ayın 17sinde gidicem cinsiyet için bakalım doğru tahminde bulundu mu seninkinde
Gamze772 dilanysl ewet öyledir açık ve endişeye yer bırakmıyor kontrollerinde ama bende fatma hanım hakkındada güzel şeyler duydum onuda genelde beğeniyorlar
Melusin Bende nur cansu hanimdayim . cok memnunum . Sagolsun cok ilgili. Dogum ocak ayinda kismetse . Dogum yapanlarin yorumlarini bende merak ediyorum🤗
dilanysl Melusin inşAllah canim tahmini dogum tarihi ne zaman benim 13 dedi ama dogum bu tabi 15 gun 1 hafta degişebilir dedi
Melusin dilanysl ben doktora sormayi unuttum 🙈internetten bakmistim tahmini dogum tarihine 8 ocak olarak gozukuyor.belki ayni zamana denk geliriz🤗sizin kiz mi erkek mi🌸