GamzeDurmus Arkadaşlar 7+3 haftalık hamileyim yatarken çok şükür birseyim yok ama ayağa kalkınca ağrım başlıyor progestan kullanıyorum normal de daha önce yaşayan var mı
GamzeDurmus GamzeDurmus yardımcı olursanız çok sevinirim son bir kaç keredir açtığım postlar galiba gözükmüyor
moom222 GamzeDurmus bnde kan vericem cuma günü idrar testinde çift çizgi gordum sizin GB bnm de ayakda yada tuvalette oturur vaziyetteyken sancım var yatarken yok
GamzeDurmus moom222 bana bol bol dinlen dediler sende dikkat et kendine umarım güzel sonuçlar alırsın bu süreçte kendini çok yormamaya çalış ev işlerinden vs uzak dur inşallah doktora gidersen de haber ver merak ettim❤️
moom222 GamzeDurmus tmm cnm mutlaka haber vericem kuzenm hamile bnm oda ağrıların gebeliktenn oturu normal ola bilicegn söylemişti bana daha ye ni yerlesme olduğu için korkma snde büyüyor hemde annesi
Ebegebeanne Benim bugün 5+3 haftalık yatarken bir şey yok ayağa kalktığımda kasıklarda ağrı oluyor bir de hafif kanama 😞henüz doktora gitmedim ama Progestan verdi telefon ile görüştüm