Hernameises Son iki diyor kızlar artık gebeliğe tam alıştım derken bitecek mi☹️Yeni doğum yapan yapacak olanlar nasılsınız
Mrv-ElfAda Hernameises 39+4 ..: yalancı sancılar dışında birşey yok.. Nst de de sancı çıkmadı hiç.. Gelmeye niyeti yok bizim oğlanın
poyraz_5652_ Hernameises Bu gece itabari ile 40 haftamız bitti sabırsızlıkla bekliyorum ama gelmeye niyeti yok gibi 🤷🏻♀️
Kumru_ Hernameises Ben hergun 9tane hurma yiyorum, squat,ilişki, yer silme vs herşeyi yapıyorum. Ama ı ıh gelmiyor 😂😂
Hernameises Kumru_ demekki kendini hazır hissetmiyor bebiş🥰ne yaparsak yapalım doğumda patron bebek sözü doğru galiba 😂
Hernameises ArelinAnnesi01 benim gelsin diye çok acelem yoktu 38 de yemeye başladım aklıma geldikçe ,akışına bırakmak istedim ama zor gerçekten son günler 😊✌️😘
Hernameises Mrv-ElfAda aynen benimde nst de bişi yok ama ağırlık ödem batma☺️Daha da uzarsa zorlayacak gibi
Mrv-ElfAda Hernameises Hayırlısıyla doğururuz inşallah.. 40. Haftadan sonra riskli diyorlar.. Rabbim inşallah sağlıkla kucağımıza almamızı nasip eder bütün hamilelerin🤲
Hernameises Mrv-ElfAda amin canım inşallah 🙏🏻Doktorum da bana 42 yi beklemem dedi son bir hafta öyle olursa😩
Mrv-ElfAda Hernameises Canım valla 41 bile risk diyorlar.. Bebek kakasını filan yapıyormuş allah korusun insan korkuyor.. Ben 40 olunca doğsunlar hayırlısıyla🌸
elisvera56 Benim de 39+6 tık yok. Yarın doktorun yolunu tutacaz bakalım. Gel artık güzel kızım çiçeğim seni bekliyoruz.