Zhrafath Tatvan Devlet hastanesinde yakın zamanlarda sezeryan dogum yapan veya dogum yapmış yakını olan bar mı dogumuma az kaldı o hasta ede sezeryan olucam ama biraz merak ettiklerim var 😊
Cananazap Zhrafath Tatvan Rahva hastanesini biliyor musunuz orda benim yakınlarım hep doğumunu gerçekleştirdi. Gayet ilgililerdi doktorlar hemşireler. Ama doktor olarak kim olduğunu bilmiyorum belkide değişmiştir doktorlar şimdiye kdr korkmayın yani orda rahatlıkla yapabilirsiniz
Zhrafath NuranAhmet 2 haftaya yaklaştı dogum yaptım orda 🤣 evet güzeldi iyi ilgilendiler noraml devlet hastanesi standartlarında
Zhrafath Kubos01 :)) tatvan da oturmuyorum ama yazın çok güzel oluyo kışın bi o kadar kötü 🤣🤣 çok soguk
Kubos01 Zhrafath kesinlikle yazın efil efil kışın Adana’da yaşayan bir insan olarak şok geçirmiştim don tutmuştum 😂
Zhrafath Cananazap 2 hafta oldu bugün orda dogum yapalı evet dediginiz gibi hemşireler de dr da çok iyi ilgilendiler odam bile tek kişilikti