Ödemim yok, magnezyum kullanıyorum, tansiyon normal, şeker yok aöa gel gör ki 27 haftadam beri sadece ellerimdeki kemiklerim acayip acıyor. Hele sabahları daha kötü oluyorum neredeyse birşey tutamayacak kadar. Ama gün içerisinde asla geçmiyor. Hatta şu an bile elimi top şeklinde yapamıyorum acıyor