Ciceekanne Çok geçmiş olsun.🙏🏻 Endişe edilecek bir durum yok, hamilelik döneminde vücut direnci daha da düştüğü için bu tarz rahatsızlıklara yakalanma oranı hamile olmayan birine göre bir tık daha fazla zaten, kendinizi üşütmeyin, meyve yemeye devam edin, saçlarınızı mutlaka kurutun, düzenli beslenin, doktorunuza danışıp vitamin takviyesi alabilirsiniz. Endişe edilecek bir şey yok, dünyada yiyecek ekmeği alacak nefesi varsa emin olun Rabbim onu her türlü şerden korur.💖 Hayırlı olsun.🦋