Kaçıncı haftada başladı çatlaklarınız? 19. Haftadayım hafif kaşınıyo karnım bazen. Nemli tutulması gerekiyormuş henüz bi krem kullanmadım ama birkaç kez nemlendirici sürdüm. Bide genetikmiş annelerimizde çatla olursa bizde de olurmuş öyle duymuştum bi doktordan. Çatlamak isteyen göbek krem sürsek bile çatlayacak zaten🤷🏻♀️