by_aytac M-huzeyfe ya çok sağ olun 😍😍😍doktor 90% erkek dedi ama tam bilmiyorum filan dedi Ocak’ta gel eminlikle söyleyim dedi
M-huzeyfe by_aytac değişir bence ben kz die dşnyrsm kzdr canım sen yaz buraya bilgilendir Beni 😌 sağlıklı olması önclk tabki de
by_aytac M-huzeyfe ben anlamıyorum yoksa soylerdım bırde bende sız fotografı yukledıyınız sıte gorunmuyor nasıl duzelte bılırım???
by_aytac M-huzeyfe merhaba ne zamandır sizi arıyorum:))) şimdi buldumm. Siz kız demişdiniz, burdakı diğer her kes erkek. Evet kızımız olucak inşAllah 36 haftadayız artık. 18 haftadan sizi arıyorum, çok şükür buldum😁haber verin demiştiniz😌
Gulum_servet9 Mavistez ahahha kesin anladınız demi😀 hep etrafımda sonradan cinsiyet değişti deniliyorda panik oluyorum 😂
ElifPeker06 Zarinzemzem Erkek diye düşünüyorum kafa yapısı kız gibi görünmüyor biraz küçük şuan minnak 1 2 haftaya tam belir olur kesin olur hatta
M-huzeyfe Zarinzemzem canım %100 kız beni bilgilendirirsiniz cinsiyeti de öğrendiğiniz de Hayrlısı olsn önclk sağlkklı olması tabi kide 😘🥰
Burcinmavi Selam kizlar, ben 7+2 deym biz keseyi 3,5 haftayken gördük kalp atışını 5. Haftada duyduk. Erken duyulan kalp sesi erkek olarak değerlendirdi herkes bilgisi olan var mıdır?
M-huzeyfe Burcinmavi alakası yok bence kızımda kesem hemen çıkmış tı ama oğlum da kesem görndü yalnız bebk görnmdi snra kalp atşlrıda baya gö duydk şu an ki hamllğm de. Oğlmla aynı oldu ama cinsiytni bilmiorm