DilanElizz M-huzeyfe doktorunuz ipucu vermiş olabilir bence de amin cümlemizinki inşallah cnm benim de bi kızım var sağlıklı olsun da gerisi önemli değil 🤲
Asil28 M-huzeyfe doktorum da 12 ve 13. Hafta büyük ihtimal erkek deyip, 16 da kesin kız konuyu kapatıyoruz dedi ☺️
Nehirimmmmm M-huzeyfe evet doğru canım yani doktorum erkek dedi , kesin bir sonuç dimi ben nedense kız hissettim hep
Asil28 M-huzeyfe nasıl anlıyorsun ☺️ Detaylıyı bekliyorum şimdi ben bir şey alamıyorum bi erkek bi kız deyince
Mavistez M-huzeyfe https://imgyukle.com/i/k9Bkgo https://imgyukle.com/i/k9Bo3U 17 haftalık burda doktor söyledi ama sence ?
Merve098 @M-huzeyfe bakarmisiniz https://resimyukle.io/r/s1Ry5kkQPK https://resimyukle.io/r/s1Ry5kkQPK https://resimyukle.io/r/s1Ry5kkQPK
Asil28 M-huzeyfe anladım canım sağlıkla kucağıma alayımda cinsiyeti önemli değil ilk bebeğimi kaybettim inşallah bunu sağsalim kucağıma alabilirim🙏