mor_menekse1 geçmiş olsun canım 7 yıl falan olmuştur bende ameliyat olalı bünyem çöl hassastı 5 gün hastanede yattım ben sonra eve çıktım çok zordu benim için dikişlerim iki hafta sonra alındı iyileştim diye sevinirken 1 hafta sonra iç çamaşırımda akıntı vardı hemen hastaneye gittim vücudum iç dikişi kabul etmemiş sorma pansuman odasına aldılar kibrit gibi uzun bişeyi o yaraya değdirdiler iltihap aktı hep haftada bi gidip orayı yakıyorlardı sonrasında kendiliğinden kapandı çok geçmiş olsun