asenacicek renginnnock bizde herhangi bir risk yok, bebişte sağlıklı ama yinede yapmıyoruz nolur nolmaz. Tamamen sağlama almak için önlem yani bizimkisi.
Hakanbuse Doktor yasaklamadığı sürece girilir hatta doğumunu bile kolaylaştırıyor düzenli bi sekilde yaparsan
Minigin_annesi0 İlk üç ay sakıncalı olabilıyomuş benim lekelenmem vardı 12. Haftaya kadar olmamıştı. Sonrasında oldu