Cigdemmrl14 uzun süredir içiyorsan hayatından çıkarmak zor oluyo bazı insanlar bilmedigj için yargiliyo ha iyi bisey demiyorum çok kötü bisey ben ilk hamileliğimde öğrenir öğrenmez bıraktım doğumdan uzun zaman sonra tekrar başladım şimdi 5 haftalik hamileyim ama çok zorlanıyorum ama çok şükür bulantilarim var ve tiksinmeye başladım bence kendine bi uğraş bul sakız falan çiğne insan içerken bile vicdan azabı çekiyo cunku