Nemregn kan ilacı kullanıyorum ama demirle aynı galiba Demir ve kanım çok düşükmüş dahiliye günde 2 tane olan ilaç yazdı kadın doğum da günde 1 olan farklı ilaç yazdı ben ikisini de aldım dahiliyenin verdiği ağır gelir mide bulantısı yapar demişti kadın doğum ama basen bulantı yapıyor o zaman günde 1 olan ilacı içiriyorum