Zeynepsa Esrglr Benimde kanala inmesi gerekenden cok az inmis. Dogumda omzu cikabilir kirilabilir oksijensiz kalabilir binlar risk dedi. O riske gerek yok esim hemen kabul etti zaten sezeryani.😀
Esrglr Zeynepsa aynen bebeği riske atmaya gerek yok. Benimde bekledikçe suyu azalmaya başladı. Tehlikeye girer die mecbhr sezeryan oldu. Korkuşacak bişi yok spinal olmanı tavsiye ederim herşeyi görüyosun 5 dk da bitiyo zaten bebeği de hemen görebiliyosun.☺
Esrglr Muhammedeymen doktorlar zaten sezeryana en son çare olarak vakıyo benim son dk kaya kadar normalsi. İri olduğu için kanala girmedi doğuramadm. Sadece annede panik atak falan varsa riske atmak istemiyolar
Handsomebaby İlk bebeğim küvezde kalmıştı 10 gün emzirmek için gidip gelirken sürekli ağlayan bir anne vardı.Birgün dayanamadım teselli etmek istedim.Kadının 4. Bebeğiymiş 3 normal doğumu var.Bundada 41 haftaya kadar beklemiş.Bebeği kakasını yemiş.Sonuçta yine sezeryan olmuş ama bebeği çok kötü durumdaydı ve çok vicdan azabı çekiyordu kadın.Yani korkutmak istemem ama riske girmeye değmez.Normal veya sezeryan çok önemli değil.Bebeğini sağlıkla kucağına alman önemli.En fazla bir hafta daha beklerim ben olsam tabii yine siz bilirsiniz.Hayırlı doğumlar