-asez- Bebeğim başı kanala yakın şuan için açılmam yok çok şükür ama dinlenmem gerektiği söylendi. Bu haftalarda baş aşağı olup dönen bebeğiniz oldu mu ?
zeeynepp19 -asez- doğumdan 12 hafta kadar önce bebek baş aşağı pozisyona gelirmiş zaten illaki hareket edecek dönecek ama ters dönmemesi daha iyi değil mi neden dönmesini istiyorsunuz doktor baş geliş için riskli mi dedi?
Aysununannesi00 -asez- 29. Hafta dan beri baş aşşa bebeğim doğum pozisyonunda doktorum bana öyle birşey söylemedi günümn çoğu ayakta geçiyor
zeeynepp19 -asez- Benimde baş geliş pozisyonda 5 haftadır 29+4 teyim Haftasından da 2 hafta ilerde ama doktor bana dinlen dikkat et falan demedi 🤷🏻♀️
hanifeumit -asez- benimki 37+3 haftalık daha dönmedi bile mecburi sezeryan dediler 38 +3 günlükken alcam dedi