Çatlak kremi hiç kullanmadım tamamen yağdan yana oldum. Zeytinyağıyla başladım ama o da sonuçta pahalı ve gidip tatlı badem yağı aldım.
Badem yağı genel olarak olan çatlakları da onardığı için bana daha mantıklı geldi hem nemlendiriyor, çatlak önleyici, hem de olan çatlakları onarıcı. Tavsiye ediyorum.
37 haftalık olduk belki genetik, belki de karnımın küçüklüğünden dolayıdır bilmiyorum ama hiç çatlak olmadı . Kaşıntı olduğunda bile badem yağı sürer kaşımamak için kendimi tutardım. Bundan sonra çatlarsa da yapacak büşey yok çünkü çatlayacağı varsa ucuz ya da pahalı hiç bir şey mani olamıyor