Merhabalar biz 16+2 yız ikinci hamileliğim 14.haftada cinsiyetine kız dedi doktor. Haftaya tekrar kontrolu var 3 kilo aldım ama bu ay hiç kilo almadan ilerlemeyi istiyorum bebeğimi besleyip kendim nasıl kilo almam acaba 🤔 sizlerin nasıl gidiyor gelin tanışalım doğuma kadar birbirimizi haberdar edelim bilgi paylaşımı yapalım ☺️🥰