kahvesever__ EsengulC evet öyle dedi doğum 24 nisan da planlanıyordum öncesinde gelebilir herşeye hazırlıklı olun dedi
pelince34 FerdAzra uygulama 10 nisan gösteriyor ama bebişim 5 gün önden gidiyor. 5 nisan olur mu dersiniz 😅
FerdAzra pelince34 aaa benim de 10 Nisan gösteriyor uygulama ama detaylı ultrason da doktor haftasına kalmaz dedi ☺️☺️ Kaç kilo bebişiniz 🧿🧿 22+4 olduk biz bugün
Gulcanalg FerdAzra Sezaryen olacağım için bi sağlık sorunu yaşamazsak 2 nisan olsun istedim doktorum uygun dedi hafta olarak 39+1 e denk geliyor. (2 nisan evlilik yıldönümümüz)
pelince34 FerdAzra amin canım sizde sağlıkla alın bebişinizi sizin cinsiyeti ne bebişinizin biz erkek bekliyoruz 💙
FerdAzra pelince34 Aminn aminn inşallahhh kız 👧🏼 bir prensesim var 2. Prenses de yolda inşallah 😍 Sizin ilk mi ?
poncikveannesii FerdAzra 6 Nisan görünüyor ama bana martın 20 si gibi son haftası olacakmışım gibi geliyor niye bilmiyorum 🤷
Mervepera FerdAzra 10 20 nisan arası diye tahmin etmiştim doktorum normal için sezaryen için ne olur bilmem 🙈
Semanurelkun FerdAzra ultrason kağıdında 10 Nisan görünüyor doğum, bakalım ne zaman gelecek :) Ramazan dolu dolu geçecek
Burcinirak Bir şey soracağım peki hepimiz Ramazan’da doğuracağız Allah nasip ederse pek o dönem ilaçlar içilmiyor hani.Oruç tutmayı düşünen var mı aranızda Ya da daha önce böyle dönemlerde orucunu tutan.Bi sıkıntı yaşamayan???
poncikveannesii Burcinirak son günlerde tutamıyorsun zaten bildiğim kadarıyla 7 8 aylıkken tutanı gördüm ama doğumun son günleri oldğu için tutmak istesende tutamıyorsun
asel35ece Burcinirak lohusa oluyosun zaten canım ilaçla falan alakası yok ki kanaman olduğu için zaten tutamıyosun orucunu maalesef. Ha bazılarının kanaması uzun sürmüyo çok çabuk bitiyo o durumda bilemem