Ellaa Kizlar bugun 35+4'um. Cuma gunu 36 haftalik olucam ve kontrolum var Bebegim iri bebek ve gebelik sekerim var. Dogum seklini hic konusmadik doktorla ben riske atmayip istege bagli sezaryen istiyorum Muhtemelen oda oyle isteyecek gibi Bebegimin gelisimi bir hafta, on gun kadar onden gidiyor Bu durumda sezaryene genelde kacinci haftada aliyorlar Dogum zamanini artik konusmalimiyim, gun almak gibi veya bu onden giden gelisimi bu tarihi etkiker mi yoksa yine sata gore mi tarih verir
ArzuBaysal Ellaa benimde bebeğim iri devlet hastanesine gidiyorum doktorum la konuştum 38+2 de sezeryanla alıcak
bbestw Ellaa benmde bebeğim 1 hafta önden gidiyor istege baglı sezeryan olucam ama tam 39+0 da alıcak
Pcoslubiranne Ellaa İstege bağlı sezeryan değil zorunlu sezeryana giriyor sizinki. Yani fiyat konusunda değişiyor sakın istege bağlı sezeryan olarak girmesinler zaten bebek doğup kayitlara geçince kilosu falan yapiyorlar ama atlamasınlar onu da.Benim bebeğim de iri doktor kendi dedi 4 kiloyu geçerse normal yapamazsın riske atamam dedi.Şimdilik normal doğum mevzu bile değil bizde.
Ellaa GecesMom istege bagli sezaryen miydi peki? Doktor haftami tamamlatir mi yoksa 37,38 de alir mi onu merak ediyorum
GecesMom Ellaa yok mecburi oldum ben. Bebeğimin bir tur kordon dolanması vardı iriydi zaten. Ben sürekli ne zaman ne zaman diyodum cuma günü alalım artık dedi 36+0da oldum ☺️ Sende konuş doktorunla birlikte karar verin
Ellaa GecesMom bende cuma gunu kontrole gidecegim 36 haftalik oluyorum Istege bagli sezaryen istiyorum Bebegim on gun onden gidiyor, iri bebek ve gebelik sekerim var 38 de alir mi acaba dedim
GecesMom Ellaa zaten sezeryanlar 37+ ve 38+ aralığında alınıyor canım doktorda uygun görürse senin istediğin tarihi yapar
Elvincagan Ellaa canım diğer sorunları ben yasamadim ama 38+5 ve 38+6 olmak üzere 2 defa doğum yaptım inşallah alır biran önce kavusursun
Esma78 Ellaa canım benimde öyle idi 7 sinde 7 ağustos alacağız demişlerdi farklı cihazlar ve doktorlara başladım bebeğin gelişimi de sanırım normale döndü adet günüme göre hesapladı tekrar şimdi 14 ünde sezeryan günü verildi normali içinde 26 sı dendi