Muhmom Arkadaşlar merhaba, Ankara da detaylı ultrason için gidip memnun kaldığınız doktor önerisine ihtiyacım var ? Ali ipek, Sinan tan, Eyüp Ekici, Gülenay türkmen var ama hangisine karar vereceğimi bilmiyorum. Yardımcı olursanız sevinirim.
Halime0638 Muhmom sinan tan kesinlikle öneriyorum bayıldım verdigim para helali hoş olsun sonuna kadar hak ediyor
kids0305 Muhmom eyup ekiciyi tavsiye etmiyorum renkli bile değil cihazı 15 dakika bakti rapor olarak da iki satır yazip verdi elimize kagidi. İlk hamileligimde istanbuldaydim baska bi doktora gitmiştim her ayrintisina kadar rapora yazmıştı ve 3 boyutlu ultrason resmi de vermişti.
RamazanYaren0655 mlksnl yeri nerede ücreti nedir eşiniz yaninizda girebiliyor mu resim vidyo ne veriyorlar bende Sinan tan düşünüyorum ama kendisi radyolog ben perinatolog düşünüyorum iyi birisini bulamamıştım detaylı anlatıyor mu sorun vs olduğunda bilgi veriyor mu kusura bakmayın tek seferde hespini sormak istedim 🌸
Bktbll Muhmom yok canım herseyi o kadar guzel anlatıyorki detaylıca benım ogluma hastane neler dedi kafası buyuk sınırda dogum yapamassın dedi dırek ali ipeğe gittim usg aletide zaten cok iyi daha oncedende başka bir hastane onermisti bana ankaranın en iyi usg aleti diye oğlumu inceledi içimi rahatlattı doğumumda dediği tarihte olmustu
Mdjdjdks Muhmom Çok mütavizi bir doktor bence ben yaklaşık 40-45dakika kaldım ve herşeyine bakıp söylüyor
Halime0638 Muhmom tabikide tek tek anlatıyor ölçüleri falan iyice söylüyor olması gerekn ölçüyü söylüyor once sonra bebegininkini söylüyor çok güzel falan diye herseyi anlatıyor eş de giriyor dibinde tv de herseyi görüyor tum detayları veriyor gerçekten hatta yüzünü gostermedi bizim ki adam o kadar uğraştı ki anlatamam 10 dk nerdeyse bebek yüzünü göstersin diye uğraştı espri yapıyor çok sevecen ve bilgili tabsiye ediyorum berilen para helali hos olsun
Heymoms RamazanYaren0655 Perinatoloji uzmanı istiyorsanız eğer kesinlikle Mehmet metin Altay kimden duyduysam çok iyi diyor yaklasik 2 saat bakıyormuş ayın 20si randevum var
Heymoms RamazanYaren0655 en yakın arkadaşım Sinan tan beye gitti çok memnun kaldı geçen hafta aradım ücreti 500 TL metin bey ücreti de 500 TL
mlksnl RamazanYaren0655 Polat Dursunun kliniğinde yeni yeri hocanın . Ben Gülenay hocaya gidiyorum takiplerime. Eşler girebiliyor.Her şeye detaylı baktı. Ama CD vermedi. Zaten takipli hastasıyım ondan sanırım.Gülenay hoca iyi bir perinatolog. Gönül rahatlığıyla gidebilirsiniz
Halime0638 balkupummm https://imgyukle.com/i/kbkwRS orda yazıyor Google girip ordan bakabilirsin ben yaptirdigimda 500 tl di arttimi bilmiyorum artsada en fazla 50 tl falan artmıştır ama değer inanın yani hiç şüpheniz olmadan gidebilirsiniz