Geçmiş olsun bacım baş aşağı pozisyonu almıştır şimdi den sonra o ayaklar hep orda olacak ve her an kaburgalarn kırılacak gibi olacak 31 de bende öyle hissettim doktora gittiğimde dönmüş dedi 35 olduk gittikçe o baskı artıyor canımı çok yakıyor ayaklarını kemiklerim de hissediyorum resmen 🤦🙄