Bu gece 37 olacağım inşallah. Ama göğüs uclarım siyah oldu iyice ya göbeğinde de uzun çizgi var kahverengi. Doğumdan sonra bunlar düzelecek mi hep böyle mi kalacaklar 🙄 sezeryan olacağım kayınvalidem de görecek her yerimi görmesini istemiyorum nasıl olacak bu işler🙄