Nazz25 Merhaba ben 19. Haftadayim ama surekli bir stres surekli bir kavga esimide uzuyorum normalde sizlerdede oluyormu arkadaslar yoksa ben bunami yoruyorum ??
ozlemkrts Nazz25 oluyo canım oluyo ben milleti bi kaşık suda boğmak istiyorum hiç bişeye tahammülüm yok
Nazz25 ozlemkrts fazla buyutuyorum diye kendimi sorgulamaya basladim bide yeni evlenip hamile kalan biri olarak fazla stres icindeyim 😅😅
ozlemkrts Nazz25 yok canım ya büyütmüyosun sürekli bir gerginlik hali var bendede bide çalışıyorum hepten sinir stres
tbeyvz Bende aynı durumdayım anlamsız bi şekilde hep gerginim bi iyi bi kötü en ufak şeye olur olmaz tepkiler veriyorum 🙈🤗
Nazz25 ozlemkrts aynen bende calisiyorum onunda gerginligini esime patliyorum herhalde ama sonucta mutsuz oluyorum yani sasiriyorumda nasil bir insan oldum diye ama yinede yapmaktan vazgecmiyorum 😬😬