Rabia344 maalesef hemen gecmıyor senı uzmek degıl nıyetım ama 19. Haftamdayım hala ilac kullandıgım gun oluyor doktorun tavsıye etmeden sakın alma benim dokturum tavsıyesı ıkr aldım her bunye aynı olmaz zararlı olabılır ben prılam kullanıyorum saglıl ocagından bıtınce yazdırabılırsın dddı ordaa yazdırıyorum, 10-13₺ bırsey ama eger sıgortasız alırsan 50-55₺ oluyor maalesef gece yatmadan ıkı adet alıyordum prospektüsunde yazıyor kusmaların hala devam ederse doktorun sabah ve oglende bır defa içmenı soyluyor gunde 4 defaya kadar kullanilabiliyor dert etme ben 4-5 kilo zayıflamıstım hatta yemek yemedıgımden ama doktor ıyı oldugumu sorun olmaz dedo, sonra suan kılo aldım ve yemek yıyorum şükür ılacı 2-3 gune ıcıyorum