zulfiyye98 İlk hamileliyi olan anneler bebeyinizin haraketlerini kaçıncı haftada hiss etdiniz? Ben 16 hafta 2 gunluk hamileyim
Husna2734 zulfiyye98 Canim bazı hamisler erken hissedermis bazılarında benim gibi 22. Haftasına girince çok şükür bugün hissetmeye basladim çok güzel duyguymus Rabbim isteyen herkese nasip etsin ❤️
Hilal56 zulfiyye98 ben de 16 da hissetmiştim düğünde cok sese tepki verdi galiba içinde kelebek kanadı gibi hafif oluyor başta
Husna2734 zulfiyye98 Ayy beklemeye değer bı duygu bende sizin gibi iki gun önce post açıp sormuştum çok şükür bugün hissettim minigimi❤️
Zehra9616 zulfiyye98 evet tepiniyo simdide durmadan sukur darisi bekleyen sabirsizlanan herkese insallah😍😍😍
zulfiyye98 Husna2734 İnwallah bende hiss ederim❤️bazen cok korkuyorum biwey oldu saniyorum❤️ilk hamilelik oldugundan bazen tedirginlewiyorum.
Husna2734 zulfiyye98 Korkma canım benim de ilk ve tüp bebek çok korkuyordum Dr biraz rahAtlamami ve sakin kal bebeğine kötü enerji gitmesin guxel düşün güzel olsun herşey ❤️❤️