gurbetcikizii merhabalar kimler çekilişe katıldı ve neler kazanmak istiyorsunuz 😍 benim için hiç fark etmez yeterki bişey kazaniyim hayatımda hiç çekiliş kazanmadım🥲 ama tabiki tatili kazanırsam çok sevinirim yada akülü araba 😍
SayeMom gurbetcikizii ay bilmiyordum sayenizde ögrendim hesabıma baktım ki birikmiş 7 çekiliş kodum var hepsini yaptım kaydoldum😂🙏🏼
gurbetcikizii elfmoom ben 30 kasım sanıyordum hep hatta 30 kasımda bütün gün beklemiştim ama whats appden e bebeğe yazdık ve 23 aralıkta istanbulda açıklancakmış 🙄 kazanan kişilere mesaj yada mail gelcek sanırım
btlayz Bende katıldım valla tatil çıksın yeter 😃😃 yoksa o otelin fiyatı dudak uçuklatıyor çekilişle bari gidelim 😂😂😂
Alka gurbetcikizii Ne zaman aciklanacak canım .şeyi diyorsun dimi 50 TL üzeri alışverişe kodu girip katılmıştık
Toprak_hira59 gurbetcikizii 7.8 tane birden kod yolladik esimin hesabindan ayri benim hesabimdan ayri 500 tl hediye cekine bile raziyim yeter ki ciksin varimizı yogumuzu e-bebege yatirdik zaten 😂🤣
gurbetcikizii Toprak_hira59 ay sorma bizde allah bilir kaç sefer katılmışızdır eşim ben ve kayınvalidem üye olduk sürekli bişeyler alındığı için katıldık bizde ve dediğin gibi bizimde aynı öyle ne var ne yok hepsi e bebepe gitti 😅