Azizinannesi2 Deletedmom_7156 2aydir kullanıyorum öyle sıkıntı yaşamadim hatta geçen hasta oldugumda saat 20 gibi Değiştirip uyumuşum gecede bezini değiştirmeyi unuttum üstüne sabah 10vibi değiştirdim kendi kendime az laf söylemedim ona rağmen sızıntı olmamıştı
FerdaH53 Deletedmom_7156 Sleppy den ilk cocugumda hiç kopamadim ama pişik durumuna göre degerlendir her çocuğa her bez yaramiyor bezi biz bıraktık şimdi yapısı nasıldır değişmiş mıdır tabi bilmiyorum