Öncelikle söylemek isterim ki bu benim tecrübelerim. Hamileliği istediğim vakitler de hep her ay bakınırdım. Kadınlar klübü, kadınlar soruyor web sitesi, happy mom daki tüm başlıkları belki hatmettim. Birileri benim gibi arayış içindeyse belki umut olur diye yazıyorum. Ben 2 hamilelik(1 i kimyasal 1 düşük) ve şuan ki Allah izin verirse devam edecek hamileliğimi şu şekilde anladım.
- Ben hep adet bittikten bir kaç gün sonra sivilcelenirdim. Ama her hamileliğimde adetten önce sivilcelendim. Adetten 3-4 gün önce. Ve hemen Allah Allah dedim.
Bundan sonra yazacaklarım kimyasal gebelikte yoktu.
- Göğüslerimdeki damarlar belirginleşti. Yeşil yeşil gözüküp, uç kahverengi alan baya baya genişledi.
- Hafif bulantılar oldu. Bu bulantılar kusma falan gibi değil. Hani arabaya binersiniz bir süre gidince bi tuhaf olursunuz ya. Ha işte öyle birşeydi.
Bu belirtileri görünce hemen bişeyler var dedim. Ama hep adet ağrım gibi bel ve kasık ağrılarımda olduğu için kondurmamaya çalışıyordum.
Ama her hamilelik kendine özel. Rabbim isteyen herkese nasip etsin. Nasip olmuş kimselere de sağlıkla kucağına nasip etsin inşallah. İnanın isteyen herkes kendimde dahil dualarımdasınız…