Kizlar sizlerede oluyor mu? Malum akilli telefonlar her daim elimizde vicdan yapiyorum ama elimden dustugu yok yani. Yavrumu radrasyona maruz birakiyorum diye icim icimi yiyo ama telefonsuz yasayamam. Gece ucak moduna aliyoruz esimle ne kadar etkili bilmem ama. Sizlerde ayni durumda misiniz?