Fundaaq Arkadaslar 13 haftalik hakileyim cok milanti kusma vardi cok sukur prilam sayesinde iyiyim ama simdide acayip midem yemek borum alev alev boyle olup care bulan varmi nedir nedendir bilemiyorum
Mikmikbuk Fundaaq yarım çay bardağı soğuk sütü yavaşça içmek. Sabah sandiviç poğaça simit yememek. Kahvaltı yapabilmek beni engelliyorr
Almilakaraca Fundaaq canım onun için de hastahaneye git şurup yazarlar bendede çok oluyodu şurup kullaninca geciyodu
Cansu78 Gaviscon iyi gelio… Bnmde çok oluo.. Sola yatıyorum az yiyorum hmn ymkten sora uzanıp yatmamak gerekiyor