Aysee10 benim de 28 yaşımda 0,94 dü. Acil tüp bebek tavsiye edildi. 1 hatta 1,5in altı düşük rezerv olarak kabul ediliyor. Ben de düzenli adet görüyordum hiç ağrım bile olmazdı. Ben biraz inat ettim tüp bebek tedavisine geç başladım 0,6 ya düşmüştü başladığımda değerim. 4 kez tüp bebeğe başladım çok az yumurta toplandı her seferinde. Kalanlar da 5. Günü göremedi çoğunlukla. 4 tüp bebek sonunda elimde sadece 2 embriyo vardı. Bir tanesini transfer ettirdim tuttu çok şükür.
Çocuk istiyorsan acilen tüp bebeğe başlamalısın. İlk adetinin 2. Gününde tedavine başla. Bu işten ağzı yanmış biri olarak söylüyorum.