Anneyim42 Bunu acilde yaptırdım ve yemek yiyip gitmistim, dün devlet hastanesinde yüzüme bile bakma geregi duymayan doktor dahiliye ye git şekerin baya yüksek dedi kendi doktorum da sorun yok zaten çok tokken yaptırmışsın dedi sizce ?
sessiz_oyuncu Anneyim42 akşam 8 de yaptırmışsınız testi sanırım eğer öyleyse gayet normal çnkü normalde sabah aç karnına yapılması gereken test bu.
Deletedmom73711 Anneyim42 Açlık/tokluk kan şekeri referans aralığı farklıdır bu yüzden ayırt ediliyor zaten, devlet hastanesindeki doktor biraz geçiştirmiş. Değeriniz normal endişe edecek bir şey yok. Daha önce şeker testi yaptırmış mıydınız? Asıl doğru sonucu o test veriyor. Doktorunuz normal diyorsa endişe etmeyin.💖
Anneyim42 sessiz_oyuncu evet akşam yaptırdım birden elim ayağım çok şiş geldi acaba gebelik zehirlenmesi mi diye gittik bir sürü test yaptırdık
Anneyim42 Deletedmom73711 yaptırdım evet ama ben sonucu görmedim doktorum normal demisti şeker yüklemesi zamanında
Deletedmom73711 Anneyim42 Sorun yok o zaman, fazladan yediğimiz iki kaşık yemek bile değeri fazla gösterir zaten siz de akşam saatinde oldukça tok bir şekilde vermişsiniz oldukça normal.💖
Anneyim42 Olmay hayatımda benim kadar su içen yoktur ki 😳 o o mu demekmiş vallahi günde 5 lt içiyorum desem abartmam heralde büyük su bardağı yetmiyor kavanoz da içiyorum