Tomrisinizi valla Cnmm ben süt beyazım bildiğin 2.aydan itibaren Hindistan cevizi yağı sürdüm tabi sadece karnıma 5.aydan itibaren de lierac başladım kremi de sadece karnıma sürdüm şuan 26 haftalığım karnıma hiçbirşey olmadı basenlerim çatladı şimdi sürüyorum ama iş işten geçti sanırım 😔