Pamugunannesi1 Ebrudrgt Evet ama hemşireler sık kontrole geldiğinde uyarıyorlar hastayı yormayalım diye belli bişeyden sonra gitmek mecburiyetinde kalıyorlar
Pamugunannesi1 Ebrudrgt Covidin Allah belasını versin 😒 Onun yüzünden nerdeyse 33 haftada doğuruyordum 35+3 doğum yaptım eylül 20 de doğması gerekirken 18 Ağustosta doğdu
Birdost 1nc1_tanem eş ve anne kalabildi. Ayrıca ziyaretçi de aldılar. Hem de sayı sınırlaması olmaksızın.