Eminemucan Bizimde 25 te 830 gr dı, haftasına göre normal demişti doktorum 🤗 bence kilo olayını çok fazla takmayın kafanıza ve kıyaslamak dogru değil diye düşünüyorum çünkü her bebegin gelişimi farklı oluyor önemli olan uyumlu ve saglıklı olması zaten aksi bir durum olsaydı doktorunuzda bir uyarıda bulunurdu size. Yetişkinlerde bile bu böyle biliyorsunuz hepimizin boyu ve kilosu birbirinden farklı ama zayıf ve ya kilolu olmamız saglıksız oldugumuzuda göstermez saglıklı oldugumuzuda göstermez, ee onlarda birer canlı tabikide aynı haftada olanlarla aynı boy ve kiloda olmasıda sart degil ve bu onun saglıksız oldugunu göstermez içiniz rahat olsun 🤗🤗🙏