Yeterli gelmez canım en pahalısını da alsan maalesef ne kaşıntı geçiyor ne de çatlayacağı vakit engel olabiliyorsun..
Yine de kullan tabiki.
Çok kaşıma çatlağı belli ediyor diye okumuştum. Ben tatlı badem yağı sürüyorum zaten normalde de çatlak onarıcı bir yağ olduğu için daha faydalı buldum.