Emleyla Cimcinpi bende ıslaklık hissediyorum bakıyorum süt mu die ama bişe görmedim ben ıslak gibi hissediyorum 6.ayimda ama tişörtüm belli bir şekilde leke oluyordu
Brckckk Sü Cimcinpi süt kanalları açılıyomuş bendede oldu ama sakın sıkmayın beyin bebek doğdu olarak algılyomuş erken doğum riski ellemeyin hiç
Cimcinpi Emleyla benim öyle cok ıslanmadı ama sadece göğüs ucum kadar atletimde ıslaklık iz olmus baktıgımdada ucu suluydu
Bsraozer27 Bende 15. Haftamdaym gögüs uçlarm çok sızlıyo ikinci hamileligim ilkinde boyle degildi neden acaba